loading...
فروشگاه آل سات
تی تی بازدید : 138 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
میهن مارکت

زنبیل: فروش قهوه ساز و اسپرسوساز و قیمت اسپرسوساز و قهوه ساز

قهوه اسپرسو کاپوچینو ساز دلونگی بی سی او 230

خانه و لوازم خانگی :: چای و قهوه :: اسپرسو و کاپوچینو ساز

فرق قهوه فرانسه و اسپرسو چیست ~ آیکافی | iCoff.ee

قیمت قهوه ساز , خرید اسپرسو ساز , فروش قهوه ساز | قهوه ساز دلونگی مدل ...

قهوه جوش اسپرسو

قیمت 15 مدل قهوه ساز

قیمت قهوه ساز و اسپرسو ساز

قهوه ساز اسپرسو Espresso Coffee Maker

فروش دستگاه اسپرسو ساز (موكا اكسپرس) با برند بياليتي ...

مدلها و قیمت قهوه ساز دلونگی

اسپرسو ساز و قهوه ساز 430 کنوود

قهوه ساز و اسپرسو ساز

قهوه ساز اسپرسو Espresso Coffee Maker زیر قیمت

تهیه و نگهداری نوشیدنی | قهوه ساز و اسپرسو ساز

بهترین قهوه اسپرسو چه مارکیه ~ آیکافی |‌ iCoff.ee

قوری قهوه‌ساز اسپرسو

قوری قهوه‌ساز اسپرسو، قوری موکا یا موکا پات نوعی ماشین قهوه‌ساز است که با گذراندن آب بسیار داغ و تحت فشار با بخار از میان قهوه آسیاب شده، تولید نوشیدنی قهوه ... قهوه ساز چندکاره دلونگی مدل BCO 230. اسپرسو ساز ترکیبی پمپ دار; برای درست کردن قهوه اسپرسو ، کاپوچینو و فرانسه; قابلیت آماده‌کردن 4 فنجان قهوه اسپرسو ... قيمت قهوه ساز و اسپرسو ساز فیلیپس · قيمت قهوه ساز و اسپرسو ساز تفال · قيمت قهوه ساز و اسپرسو ساز مولینکس · قيمت قهوه ساز و اسپرسو ساز آ.ا.گ · قيمت قهوه ساز و  ... میهن مارکت - قیمت روز فروش قهوه ساز / اسپرسو ساز در وبسایت اعلام قیمت روزانه رقابتی فروشندگان کالاها ، تصاویر و مشخصات فنی کالا ؛ بهترین شیوه آنلاین خرید  ... می خواستم قیمت قهوه ساز گازی اسپرسو ساز موکا اکسپرس ۳ نفره مشکی را بداانم. برای خرید باید چه کاری بکنم؟ من ساکن قزوین هستم. اگه می شه قیمت و راهنمای خرید را  ... فروش آنلاین و معرفی انواع قهوه ساز و اسپرسوساز و خرید اینترنتی و قیمت اسپرسوساز و قهوه ساز با گارانتی رسمی فروش در فروشگاه اینترنتی زنبیل. از امکانات مهم قهوه ساز دلونگی میتوان به کلیدهای مخصوص انتخاب نوع قهوه، داشتن فیلتر برای ساخت قهوه و اسپرسو به همراه نگه دارنده، دو قوری کوچک(برای اسپرسو) و ... قهوه ساز و کاپوچینو ساز کنوود Kenwood ES430 دارای توان 1100 وات و فشار 15 بار مناسب تهیه اسپرسیو و کاپوچینو بصورت حرفه ای می باشد. فروشگاه اینترنتی ... مدلهای قهوه ساز ساخت شرکت دلونگی Delonghi درزیر لیست شده است. ... قهوه اسپرسو کاپوچینوساز 230 دلونگی قهوه ساز اسپرسو ساز کاپوچینوساز 1700 وات 1 دسامبر 2012 ... درود به یاری پروردگار، با استقبال گرم دوستان، تصمیم گرفتم تاپیک رو سروسامانی بدم. [IMG] قهوه ساز اسپرسو - Espresso Coffee Maker 1-سری... قهوه ساز اسپرسو. Espresso Coffee Maker. قهوه ساز اسپرسو. فروش قهوه جوش اسپرسو استیل و آلومینیومی در سایز های مختلف با قیمت ارزان. قهوه ساز. قهوه جوش های 3 کاپ ... قهوه ساز دلونگی مدل ECAM 23.210W. این دستگاه دارای سیستم نوین تهیه‌ی اسپرسو با دمای مطلوب و تنظیم عطر و طعم قهوه میباشد. قابلیت تنظیم میزان آسیاب شدن قهوه، ... قهوه ساز دلونگی مدل BCO 410 با طراحی زیبا و با توان 1750 وات و فشار بخار 15 بار قابلیت تهیه چندین مدل قهوه بصورت ساده و کاپوچینو و اسپرسو را دارد که در مدت زمان ... خانه » تهیه و نگهداری نوشیدنی » قهوه ساز و اسپرسو ساز ... قهوه اسپرسو کاپوچینوساز دلونگی مدل BCO230 ... اسپرسو و کاپوچینو ساز دلونگی مدل ECO 310 BK/W. اسپرسو و کاپوچینو ساز EC 7‎. كد کالا در چاره: 189094. قیمت: 295,000 ... قهوه و کاپوچینو ساز Caffe Italiano One Touch‎. كد کالا در چاره: 186598. قیمت: 650,000 ... 1 نوامبر 2013 ... قهوه اسپرسو کاپوچینوساز 04.320 دلونگی در بازار به قیمت 3 میلیون و 915 هزار تومان به فروش میرسد. قهوه ساز اسپرسو Espresso Coffee Maker ، قوری قهوه‌ساز اسپرسو ، قوری موکا یا موکا پات نوعی ماشین قهوه‌ساز است که با گذراندن آب بسیار داغ و تحت فشار با بخار از ... فروشگاه اینترنتی ژاپه نمایندگی رسمی فروش انواع قهوه ساز,قهوه ...
قهوه ساز اسپرسو
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 35,000  تومان
 قهوه ساز اسپرسو



 قهوه ساز اسپرسو


اسپرسو به وسیله ماشین قهوه ساز یا همان دستگاه اسپرسو و با عبور دادن آب جوش با فشار از میان قهوۀ آسیاب شده تهیه میشود.هنگام تهیۀ  کف ملایمی به رنگ قهوه ای مایل به سرخ روی آن ایجاد می گردد.


قوری قهوه‌ساز اسپرسو در اندازه‌های مختلف تولید شده است . این مدل از قهوه ساز 6 کاپ می باشد که برای تولید 6 فنجان اسپرسو مناسب می باشد.




قیمت : 35000 تومان






 قهوه ساز اسپرسو


اسپرسو در لغت به معنای عصاره بدست آمده توسط فشار است. برای تهیه قهوه اسپرسو احتیاج به دستگاه اسپرسو دارید.

دستگاه اسپرسو نه تنها مدت زمان دم کشیدن قهوه را کم می کند ، بلکه قهوه بهتری نیز از آن به دست می آید ! دم کردن سریع تر باعث می شود تا امکان استخراج موادی با کیفیت نامطلوب که در اثر استخراج بیش از حد قهوه وارد شده است وجود نداشته باشد.

بهتر است بدانید پایه تمام قهوه های ایتالیایی مانند کاپوچینو، موکاپینو، اسپرسو، موکا و... را قهوه اسپرسو تشکیل می دهد. در صورتی که عاشق قهوه هستید، تهیه یک قهوه جوش اسپرسو متناسب با نیاز شما پیشنهاد میگردد.


 قهوه ساز اسپرسو


توضیحاتی درباره عملکردن اسپرسو ساز

۱:دستگیره سرپوش ظرف فراورده
 ۲:منفذ لوله ظرف فراورده که نوشیدنی قهوه از آن فوران می‌کند.
 ۳: لوله ظرف فراورده برای هدایت قهوه تولید شده به ظرف فراورده
 ۴: ظرف فراورده
 ۵: دسته ظرف فراورده
 ۶: قهوه موجود در سبد قهوه
 ۷: لوله زیرین سبد قهوه که آب داغ را به بالا هدایت می‌کند.
 ۸: آب ۹: محفظه نگهدارنده آب
 ۱۰: خروجی نوشیدنی حاصل شده برای ریختن در فنجان پذیرایی
 ۱۱: نوشیدنی قهوه تولید شده که در ظرف فراورده انباشته شده است.
 ۱۲: سوراخ‌ها یا فیلتر زیر ظرف فراورده که ترکیب آب و قهوه از درون آنها به ظرف فراورده هدایت می‌گردد. ۱۳: سبد قهوه محل قرار گرفتن قهوه آسیای شده (پودر قهوه)
 ۱۴:منافذ ریز کف سبد قهوه که آب داغ از دورن آنها روی گرد قهوه پمپاژ می‌شود.

 قهوه ساز اسپرسو

یک قوری قهوه‌ساز اسپرسو از سه بخش اصلی تشکیل شده است:


محفظه نگهدارنده آب: این محفظه که در بخش زیرین قرار دارد، وظیفه نگهداری آب را بر عهده دارد. آب در این ظرف داغ شده و با فشار به سمت سبد قهوه رانده می‌شود.

سبد قهوه: این محفظه دارای دو بخش می‌باشد، یکی محفظه دایره‌ای شکل که قهوه آسیاب شده را درون آن می‌ریزند و دوم لوله‌ای متصل به محفظه سبد که در زیر آن جای دارد. این لوله در هنگام بسته شدن کامل قهوه‌ساز، درون آب درون محفظه نگهدارنده آب فرو می‌رود.

ظرف فراورده این ظرف که در بالای سیستم جای می‌گیرد و دارای یک دسته نیز می‌باشد وظیفه نگهداری نوشیدنی قهوه تولید شده را بر عهده دارد. در کف این ظرف فیلتری موجود است که دقیقا" در بالای سبد قهوه قرار می‌گیرد. میانه این ظرف لوله‌ای است که نوشیدنی تولید شده از آن گذر کرده و نهایتا" درون ظرف سر ریز می‌شود.

 قهوه ساز اسپرسو


طرز استفاده از این دستگاه بسیار ساده می باشد
اساس آن عبارت است از پر کردن ِ سبد دستگاه از قهوه ی خشک ، به جوش آوردن آب در مخزن،

 قهوه ساز اسپرسو

 قهوه ی اسپرسوی خشک از قهوه فرانسه کمی نرم تر است و رنگ آن قهوه ای سوخته است. زیرا که دانه آن بیشتر برشته می شود.

قهوه اسپرسو را معمولا در فنجان های کوچک ، پیش از ظهر یا بعد از نهار می نوشند.

 قهوه ساز اسپرسو
     
برای دیدن کلیپ تصویری معرفی این محصول بر روی دکمه پلی زیر کلیک نمایید.



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



قیمت : 35000 تومان



قیمت : 35,000  تومان
 قهوه ساز اسپرسو
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 987
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 286
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 860
  • باردید دیروز : 2,637
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,379
  • بازدید ماه : 4,379
  • بازدید سال : 58,388
  • بازدید کلی : 238,004